بازنگری در روش یاددهی یادگیری درس اخلاق حرفه ای پزشکی با استفاده از دو روش ایفای نقش و بازاندیشی
A Revise of the Teaching and learning method to professionalism Using Role-Playing and Reflection
Revise of the Teaching and Learning of Medical Professionalism Course Using Two Role-Playing and Reflective Methods
مجریان: الهه میانه ساز , عطیه فقیهی , علی صابر , محمدرضا طباطبایی
کلمات کلیدی:
کد طرح |
99100 |
عنوان فارسی طرح |
بازنگری در روش یاددهی یادگیری درس اخلاق حرفه ای پزشکی با استفاده از دو روش ایفای نقش و بازاندیشی |
عنوان لاتین طرح |
A Revise of the Teaching and learning method to professionalism Using Role-Playing and Reflection
Revise of the Teaching and Learning of Medical Professionalism Course Using Two Role-Playing and Reflective Methods |
نوع طرح |
طرح |
محل اجرای طرح |
|
رسته مطالعاتی |
راه اندازی یک روش یا سیستم علمی اجرایی |
دانشکده/مرکز |
دانشکده پزشکی |
زمان اجرا -روز |
365 |
تاریخ تصویب |
1399/05/28 |
وضعیت طرح |
خاتمه یافته |
کد اخلاق |
IR.KAUMS.MEDNT.REC.1399.107 |
تاریخ کمیته اخلاق |
1399/07/09 |
ضرورت انجام تحقیق |
|
نام فایل |
تاریخ درج فایل |
اندازه فایل |
دانلود |
proposal ethics 30.2.99.docx | 1399/02/31 | 173375 | دانلود |
Gozaresh99100.docx | 1400/06/28 | 141286 | دانلود |