Teaching Medical Professionalism with a Scenario-based Approach Using Role-Playing and Reflection: A Step towards Promoting Integration of Theory and Practice
نویسندگان: الهه میانه ساز , علی صابر , عطیه فقیهی , محمدرضا طباطبایی
کد مقاله |
10851 |
عنوان فارسی مقاله |
|
عنوان لاتین مقاله |
Teaching Medical Professionalism with a Scenario-based Approach Using Role-Playing and Reflection: A Step towards Promoting Integration of Theory and Practice |
نویسندگان |
ELAHEH MIANEHSAZ , ALI SABER, SEYED MOHAMMADREZA TABATABAEE, ATIYE FAGHIHI |
عنوان نشریه |
Journal of Advances in Medical Education & Professionalism |
نوع نشریه |
PUBMED,Scopus* |
شماره نشریه |
1 |
نوع مقاله |
Original |
محل نشر |
داخل کشور |
سال انتشار |
|
محل ارائه |
|
شیوه ارائه |
|
نام همایش |
|
نوع همایش |
|
تاریخ همایش |
1401/10/11 |
نمایه نامه |
PUBMED,Scopus* |
نام فایل |
تاریخ درج فایل |
اندازه فایل |
دانلود |
JAMP_Volume 11_Issue 1_Pages 42-49.pdf | 1401/11/15 | 1008646 | دانلود |